Monday, September 13, 2010

Selamat hari raya

Akhirnya ada juga sedikit ruang kosong untuk aku mencelah.

Jadi, dikesempatan yang kecil ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri. Maafkan saya jika saya pernah membuat silap dengan anda walaupun saya tahu saya tak pernah buat salah tapi saya tetap mintak maaf sebab semua orang sibuk mintak maaf. Saya tak mahu ketinggalan daripada menjadi salah seorang yang mengikut peredaran masa. Sekali lagi, maafkan saya. Di hari yang seronok ini sama-samalah kita sedekahkan surah al-fatihah kepada rakan-rakan yang tidak sempat menyambut hari raya. Semoga roh mereka dicucuri rahmat.

Selamat hari raya aidilfitri

Jangan bermain benda yang tak guna di hari raya, kelak habis langsung duit gaji anda.

Sekian.


Selamat datang semula syaitan.

2 comments:

  1. Selamat hari raya.. Maaf zahir batin~
    (ikut trend)

    ReplyDelete
  2. hahaha.. Selamat hari raya ya anis kwn lama.. Maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete