Saturday, July 7, 2012

C dalam cawan

Semalam baru aku teringat pasal blog ni, aku bangga sebab dah lama tak update. keh. Sepatutnya semalam lagi aku dah update, tapi pasal password aku terlalu bercampur dengan segala macam jenis password lain membuatkan niat aku nak update blog perlu ditendang keluar.

Entah macam mana pagi ni sekali taip saja password dah dapat masuk. Mungkin semalam fikiran aku terganggu. Agaknya la.

Jadi, 4 5 bulan ini hidup aku dah tak berapa mencabar dan tak berapa lawak. Aku rasa dah banyak benda yang jadi dalam hidup aku tak sesuai lagi aku cerita dalam blog ni. Makin tua, semua benda jadi kompleks.

Mungkin 2 3 bulan lagi blog ni aku delete dan gantikan dengan laman web lucah atau mungkin juga blog ni tetap macam ni. Aku pun tak tahu.

Kalau aku ganti dengan blog lucah aku rasa boleh jugak aku makan duit nuffnang ni.

2 comments:

  1. tapi wa tgk pollower lu rmai gk XX chromosome species. mana nk layan lucah der

    ReplyDelete
  2. tak apa.. manusia ni kalau kita sumbat benda2 loqlaq sikit kelia la.. chromosome dengan three some sama tak?

    ReplyDelete